Profesional honek ikus-entzunezko produkzioaren (zinema, telebista eta bideoa), 2D eta 3D animazioaren, multimedia elkarreragilearen eta ez-elkarreragilearen sektorean, publizitatean, eta Internetekin eta newmediarekin lotutako enpresetan egiten du lan.
Moduluak |
Orduak | Kurtsoa |
Animaziorako diseinua, marrazketa eta modelatzea | 198 | 1. |
2D eta 3D animazioa eta elementuak
|
264 | 1. |
2D eta 3D kolorea, argiztapena eta akaberak
|
198 | 1. |
Multimedia-proiektu elkarreragileen errealizazioa
|
231 | 1. |
Laneko prestakuntza eta orientabidea
|
99 | 1. |
Ikus-entzunezko 2D eta 3D animazio-proiektuak
|
100 | 2. |
Jokoen eta ingurune elkarreragileen proiektuak
|
100 | 2. |
Gailu anitzeko ingurune elkarreragileen garapena
|
160 | 2. |
Ikus-entzunezkoen muntaketa eta postprodukzioa egitea
|
140 | 2. |
Ingeles teknikoa
|
40 | 2. |
3D animazioen, jokoen eta ingurune elkarreragileen proiektua
|
50 | 2. |
Enpresa eta ekimen sortzailea
|
60 | 2. |
Lantokiko prestakuntza
|
360 | 2. |
Zikloa Guztira | 2000 |
Goi-mailako ziklo edo moduluetara sartzeko, honako baldintza hauetako bat bete behar da:
- Batxiler-titulua edo batxilergoko ikasgai guztiak gainditu izanaren ziurtagiria izatea.
- BBBeko 3. maila gaindituta izatea (Batxilergo Bateratu Balioaniztuna): Ziurtagiri akademiko baten bidez egiaztatzea gainditu direla batxiler-titulua lortzeko irakasgai guztiak, irakaskuntzen hirugarren ikasturtea amaitu ondoren, Hezkuntzari eta Hezkuntzaren Erreforma Finantzatzeari buruzko abuztuaren 4ko 14/1970 Lege Orokorrak araututakoaren arabera. EFP/1210/2021 Agindua, azaroaren 2koa, aurreko hezkuntza-sistemako ikasketa eta titulu jakin batzuen baliokidetasuna ezartzen duena, lanbide-heziketako irakaskuntzetan sartzeko.
- Batxilergo esperimentaleko edozein modalitatetako bigarren maila gainditu izana.
- Teknikari-titulua izatea (erdi-mailako lanbide-heziketa).
- Goi-mailako teknikariaren edo teknikari espezialistaren titulua edo baliokidea izatea ondorio akademikoetarako.
- Unibertsitatera Bideratzeko Ikasturtea gainditu izana.
- Unibertsitate-titulua edo baliokidea izatea.
- Goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditu izana (gutxienez 19 urte izan behar dira proba egiten den urtean, edo 18 teknikari-titulua dutenen kasuan).
- 25 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko proba gainditu izana.
Honako lanbide hauetako bat izan dezakezu:
- 3Dko animatzailea.
- 2Dko animatzailea.
- Tartekatzailea.
- 3Dko modelatzailea.
- Grafista digitala.
- Espazio birtualen sortzailea.
- 3Dko efektu berezien teknikaria.
- Ikus-entzunezko multimedia-integratzailea.
- Ikus-entzunezko multimedia-produktuen eta aplikazioen garatzailea.
- Multimedia ikus-entzunezko eduki elkarreragileen eta ez-elkarreragileen editorea.
- Multimediako errealizazioko eta sistemetako teknikaria.
Honako ikasketa hauekin jarrai dezakezu:
- Lanbide-espezializazioko ikastaroekin.
- Goi-mailako lanbide-heziketako beste ziklo batekin, indarrean dagoen araudiaren araberako lanbide-moduluen arteko baliozkotzeak ezarrita.
- Unibertsitate-ikasketekin, indarrean dagoen araudiaren araberako baliozkotzeak ezarrita.
- Dokumentazioa abiapuntu izanik, animazio- edo multimedia-proiektu elkarreragileen berariazko ezaugarriak ondorioztatzea, horien sorrera eta produkzio-diseinua erraztearren.
- Gidoiaren banakapena abiapuntu izanik, 2D edo 3Dko animazio-proiektua kontzeptualizatzea eta, horretarako, ereduak diseinatzea eta storyboardaren eraikuntza kontrolatzea, baita programaren erreferentziazko audioaren antolamendua eta grabaketa ere.
- 2Dko animazio-proiektua hainbat fasetan (animatika, layout, gako-animazioa, tartekatzea, pintura eta konposizioa) produzitzea eta, eginkizun horretan, beharrezko lineako probak eta azterketak egitea, osatzen duten behin betiko irudiak lortu arte.
- 3Dko animazio-proiektua hainbat fasetan (diseinu eta modelatzea, setup, egitura, argiztatzea, animazioa eta renderizazio) produzitzea eta, eginkizun horretan, beharrezko lineako probak eta azterketak egitea, osatzen duten behin betiko irudiak lortu arte.
- 2D eta 3Dko animazio-proiektuen postprodukzio-prozesuak kontrolatzea eta edizio-efektuen txertaketa eta programaren soinu-bandaren eraikuntza gainbegiratzea.
- Multimedia-proiektu elkarreragilearen edukiak sortzea eta egokitzea, eta, horretarako, iturriak eta maketak sortzea, horien kalitatea ebaluatzea eta horien egokitzapena egiaztatzea -norberarenak zein kanpoko laguntzaileek jarritakoak-.
- Elementuak eta iturriak egile- eta edizio-tresnekin integratzea eta, horrela, horien konposizioa egitea, horien mugimenduak sortzea eta sinkronizatzea, elementu elkarreragileak sortzea eta elkarreragiteko aukera zuzkitzea, betiere multimedia-proiektu elkarreragilearen eskakizunen arabera.
- Prototipoa eta proiektuaren dokumentazioa ebaluatzea, kalitate-arauak betetzen direla egiaztatuta eta argitalpen-parametroen konfigurazioa ziurtatuta.
- Irakaskuntza hauek laneko arriskuen prebentzioko oinarrizko jarduerak gauzatzeko beharrezko ezagupenak hartzen dituzte barnean.