Moduluak | Orduak | Kurtsoa |
Bideo-jokoen programazioa eta motorrak.
|
264 | 1. |
Diseinu grafikoa 2Dn eta 3Dn.
|
132 | 1. |
Sareko programazioa eta adimen artifiziala.
|
198 | 1. |
Errealitate birtuala eta errealitate areagotua.
|
297 | 1. |
Diseinu, kudeaketa, argitalpena eta produkzioa.
|
66 | 1. |
Prestakuntza praktiko duala enpresan. | 240 | 1. |
Kurtsoa Guztira | 900 |
Hauek dira espezializazio-ikastaro honetarako sarbidea ematen duten tituluak:
- Plataforma Anitzeko Aplikazioak Garatzeko Goi-mailako Teknikaria.
- Web Aplikazioen Garapeneko Goi-mailako Teknikaria.
- Sareko Informatika-sistemen Administrazioko Goi-mailako Teknikaria.
- 3d Animazioetako, Jokoetako eta Ingurune Elkarreragileetako Goi-mailako Teknikaria.
Sartzeko beste titulazio batzuk:
- Lanbide-heziketako goi-mailako teknikaria, aurrekoak ez bezalakoa, eta ikastaroaren arloan esperientzia dutela egiaztatzen dutenak.
- Beste titulazio batzuk, ikasturtea arrakastaz jarraitzeko aldez aurreko ezagutza egokiak egiazta ditzaketenak.
Espezializazio-ikastaro hau gainditu eta horren ziurtagiria lortu duten ikasleek aukera izango dute bideo-jokoen sektoreko enpresa publiko eta pribatuetan jarduteko, baita bideo-jokoen garapenerako beren estudio propioa sortzeko ere.
Lanposturik adierazgarrienak dira:
- Bideo-jokoen programatzailea (Game Developper)
- Bideo-jokoak probatzeko arduraduna (Game Tester)
- Bideo-jokoa sortzeko prozesuaren arduraduna (Game Designer)
- Bideo-jokoen 2D eta 3D diseinatzaile grafikoa (Game Artist)
- Bideo-jokoen garatzaile independentea (Indie Game Developer)
- Errealitate birtualeko, errealitate areagotuko eta errealitate mistoko aplikazioen garatzailea
- Bideo-jokoetarako adimen artifizialean aditua
Zer irtenbide profesional izango ditut?
- Profesional honen jarduera askotariko gailuetarako bideo-jokoak garatzean datza. Horretarako, garapen-fase guztietan esku hartzeko aukera ematen dioten azken belaunaldiko tresnak erabiltzen ditu, baita errealitate birtual eta areagotuko aplikazio interaktiboak ere.
- Bideo-joko bat diseinatzeko dokumentazioa sortzen (Game Design Document).
- Bideo-joko baten sorkuntza-prozesu baten etapak ezartzen, definiziotik hasi eta argitalpen eta zabalkundera arte.
- Bideo-jokoen motorren funtzionaltasunak zehazten.
- Bideo-jokoetara bideratutako programazio aurreratuko oinarriak garatzen.
- Bideo-jokoetako ekintzetarako beharrezkoak diren fisika-sistemako oinarrizko elementuak identifikatzen.
- Bideo-jokoen erabiltzailearen interfazea diseinatzen.
- Bideo-joko baten alderdirik artistikoenak arte kontzeptualeko ilustrazioen garapenaren bidez zehazten.
- Diseinu grafikoko tresnen funtzionaltasunak zehazten.
- 2D bideo-jokoen diseinu grafikoa eta alderdi artistikoak konfiguratzen.
- 3D bideo-jokoen diseinu grafikoa eta alderdi artistikoak konfiguratzen.
- Mailen karga eta jokagarritasuna optimizatzeko hobekuntzak hautematen.
- Sareko eta jokalari anitzeko bideo-jokoak garatzen.
- Bideo-jokoei adimen artifizialeko kontzeptuak aplikatzen.
- Errealitate birtual eta areagotuko aplikazioak garatzen.
- Errealitate birtualaren bidez, ikaskuntzarako bideo-jokoak (serious games) garatzen.
- Bideo-jokoak gailu batzuetarako eta besteetarako eskuragarri dauden plataformetan argitaratzen.
Familia: Informatika eta komunikazioak
Iraupen: 900 or.
- Lehen urtea: 900 or.
- Bigarren urtea: -
Modelo: A (Gaztelera)
Txanda: Arratsaldez